Cuties Cuppies, A little corner for everyone !

cuppies for everyone!!!!! Home made cup cakes for all...

Saturday, April 24, 2010

Fondant Fever!

huureeyyy...sehari suntuk semalam aku duk sibuk siapkan fondant,maklumler 1st time without no experience just view and learn from youtube je...tp mmg apa2 skills belajar buat cake or cupcakes,I learnt a lot from internet and of coz...Try n Error by myself..huhuhu...mmg x pernah attend mana2 class sbb aku mmg sibuk dgn my princess so mmg xde peluang lg nk attend mana2 clss.teringin gak nk attend,ye la sape yang xmo belajar dari yang pakar tp kesuntukkan masa tu yang kadang kala buat aku cam mlssss........jew....
so semalam teringin nk buat fondant setelah lama hasrat tu delay...apalagi,smbil layan Icha sambil tangan sibuk duk uli doh fondant....fondant yang aku buat smlm Alhamdulillah jadik then smlm juga aku dh buat topping untuk 3 tempahan untuk pick up hari ni...penat skit sbb 1st time try,so next aku dh tahu...blehla laju skit dari biasa...